Community of Practice (CoP) for Prosjekteierstyring
Velkommen til CoP Prosjekteierstyring – et fagnettverk for offentlige virksomheter som ønsker å styrke sin rolle som prosjekteiere.
Et Community of Practice (CoP) er en arena der fagpersoner deler erfaringer, beste praksis og kunnskap for å utvikle kompetanse og forbedre prosjekteierstyring i offentlig sektor.
Formålet med nettverket er å:
- Fremme erfaringsutveksling mellom offentlige virksomheter for å forbedre styring og ledelse av prosjekter
- Bygge opp kunnskap og ferdigheter hos prosjekteiere og -ledere
- Skape en arena for å diskutere nye metoder og verktøy for bedre prosjekteierstyring
- Bidra til bedre prosjektresultater og optimal ressursutnyttelse ved å styrke styringsfunksjonen
- Bidra til utvikling av felles retningslinjer og rammeverk for prosjekteierstyring som kan benyttes i offentlige prosjekter
Vi arrangerer kvartalsvise samlinger, der vi tar opp relevante temaer, inviterer eksperter og diskuterer aktuelle utfordringer. Samlingene gir en verdifull arena for læring, nettverksbygging og faglig utvikling.
Ønsker du å bli en del av nettverket? Ta kontakt for mer informasjon!